dinsdag 13 juli 2010

Yoga Nick,

En daar lag ik dan dinsdagochtend om drie uur met open ogen naar het plafond van het Marriott Airport hotel te staren! Mijn biologische ritme schreeuwde dat ik eruit moest en wakker was! Mijn Amerikaanse ritme vertelde me dat ik precies 5 uur had geslapen en dat ik echt aan nog meer slaap toe was! Na nog een uurtje gedraaid te hebben, merkte ik dat peter in het andere bed ook wakker was! Ja, jullie lezen het goed, het andere bed, hoewel we zielsveel van elkaar houden gaat het ons net even te ver om het risico te nemen dat we een “normaal” Amerikaans bed krijgen, wat neerkomt op een nacht dekentrekken, in elkaars nek hijgen en je liggen te irriteren! Tel daarbij op dat we niet wisten hoe Finn zich zou houden en dan krijg je gewoon lekker twee eenpersoonsbedden!


Peet en ik klaar wakker en Finn lag nog lekker te knorren! Uiteindelijk werd ook hij tegen vijven wakker en hebben we rupsje nooit genoeg lotto gespeeld! Maar nu de verklaring van de titel van het blog! Tegen zessen keken wij uit het raam om te zien of het al licht werd. Staat daar voor mijn raam, wel op afstand een man yoga oefeningen te doen. Deze man had een superstrak lijf met een echt Florida kleurtje en had de souplesse waar een tijger jaloers op zou zijn! De beste man is twee uur bezig geweest met yoga onder het toeziend oog van de opkomende zin, en natuurlijk dat van mij!

Nadat we een ontbijt bij Denny’s gegeten hadden wat erg lekker was gingen we uitchecken! Op weg naar de walmart en de outlet! En wie stapt daar in de lift met ons! De yoga man, helaas helaas nu ik hem van dichtbij bekeek, was hij minstens zestig! Peter kwam niet meer bij van het lachen en ik heb de koelbox van nick, maar goed bekeken! Zijn naam die op de koelbox stond was het enige waarnaar ik kon kijken, als ik naar Peet had gekeken hadden ze ons beide de lift uit moeten dragen!

Nadat we uitgechecked waren gingen we op weg naar de walmart, en wat is dat toch een lekkere winkel! Dat was weer even genieten ten top .daar weer even het nodige aangeschaft en het viel ons op dat ze hier lekkerdere dingen hadden dan vorige aan de andere kant! Kortom we geloven niet dat we hiet van de honger zullen omkomen!

Daarna weer vlug in de auto op weg naar sint Augustine! Het werd aardig warm dus verheugde ik me op zwemmen met Finnetje, maar helaas daar aangekomen was de motor was het zwembad stuk, but their worki ng on it! Zo te zien werkten ze er al een tijdje aan want het water was redelijk troebel! Maar niet getreurd dan “helaas”maar even naar de outlet! Daar gingen we natuurlijk even naar Tommy, en ja hoor meteen raak! Een leuke polo voor mama, alleen reikte deze S wel mooi tot op mijn knieĆ«n ! Laten hangen dus! Daarna naar het Walhalla Gap! Daar keken we natuurlijk onze ogen uit, maar we zijn voorzichtig begonnen met een paar shirtjes! Daarna Ralph en Nike nog even bezocht en toen weer even lekker naar de kamer! Daarna met Finn even naar de pizzahut! Het gevecht met de slaap had zich inmiddels aangediend en na driekwart pizza en een kond dat niet meer wist hoe hij het had, hebben we gebruik gemaakt van de “Doggybag-service” en zijn we naar huis gegaan! Daar was Finn vrijwel meteen vertrokken en wij volgden niet veel later! Morgen het fort beklimmen!

1 opmerking:

  1. Hahaha het vakantie leven is begonnen, nu het ritme nog. Hopelijk zijn jullie snel gewend.

    Veel plezier in het fort!

    BeantwoordenVerwijderen