vrijdag 16 juli 2010

I LOVE TOMMY!!!

Even een snelle terugblik op de dag van gisteren. Ik loop achter met mijn blog en moet dus gaan bijwerken, dat kost alleen zoveel tijd dat dat me allemaal niet lukt. Ik heb natuurlijk ook vakantie! Zoals de een aantal al bij Peter hebben gelezen hebben we gisteren het fort van Sint Augustine beklommen! Best een prestatie in de hitte! Maar oo wat voelt het lekker om vakantiezon op je te hebben! Wat niet wil zeggen dat ik niet houd van de zon in Nederland hoor! Die is ook meer dan welkom!


Het fort was leuk en het dorpje snoezig! Voor meer details verwijs ik jullie naar de blog van Peter! Die meer dicipline heeft met het bloggen dan ik! ’s Avond lekker gegeten bij de outback, met het complete ketchup verhaal! Voor degene die Peter niet volgen zal ik het even uitleggen! We zaten bij de outback en hadden daar heerlijk gegeten! Een lekker “stukje” vlees, patatjes voor Finn en salade voor mij! De dame die kwam afruimen liet per ongeluk een bord wegglijden tijdens het afruimen! Ras, jij kan me vast uitleggen hoe dat kan! Maar goed de ketchup vloog in het rond en landde op Finn in zijn wagen, ook het mes vloog in het rond! Aanvankelijk schrok ik even omdat ik bang was dat Finn bloedde, maar het was ketchup! Gevolg was dat iedereen in de stress schoot, behalve wij! Finn bij papa, wagen en kleertjes schoongemaakt met spa en klaar! Finn zat weer te lachen dus er was niets aan de hand! De manager dacht er echter anders over en excuseerde zich wel tig keer! De rekening werd gereduceerd tot 23 dollar en eigenlijk schaamde ik me een beetje dat iedereen zo overspannen deed! Maar goed als een echte Hollandse ga ik ook niet zeggen laat maar ik betaal de hele rekening wel! Wel een fooi voor het meisje achter gelaten als blijk van het is oke!

Toen we wegliepen werden we aangesproken door mensen die verbaasd waren dat we zo kalm reageerden! Daarna lekker slapen en morgen aan de shop!

Deze dag, sorry jongens, mij dagen lopen door elkaar en ik weet niet op welke dag ik vandaag leef! Hebben we gebruikt om te shoppen! Er is een nieuw neefje of nichtje onderweg voor Finn dus daar gingen we ook voor kijken! Nu weten de mensen die dit blog lezen mij kennen dat ik van shoppen in Amerika niet vies ben, de andere lezers kennen de outlet malls en kennen waarschijnlijk het shop gevoel! Maar ergens vandaag op de dag bekroop mij tocht het gevoel dat ik er klaar mee was! Dat was overigens voordat ik de Tommy kids inliep hoor! We gingen naar de sawgrass outlet en mij hemel wat een winkels! Van avondjurken tot keukenapparatuur en alles wat daartussen ligt! Ralph, Tommy, Gap, Nike en ga zo maar door en grote winkels! Ik wist niet waar ik moest beginnen! Ja eigenlijk wist ik dat wel, maar dan loop je altijd het risico dat je dingen misloopt! De eerste aanschaf was al snel gedaan en bedroeg een cadeautje voor het nieuwe neefje/nichtje! Daarna even de foodcourt ingedoken want shoppen op een lege maag met jetlag werkt niet zo goed bij mij en dan wordt ik erg chagerijnig van! De panda express verkocht gelukkig nog steeds hun orange chicken en dat was smullen! Dat was op en kon het echte werk beginnen

Daar was Gap, snel naar binnen, maar eigenlijk konden we niet echt leuk slagen, ook nautica had niet echt waar we op hoopten en de moed zonk me al in de schoenen, qua maat weten we ook niet helemaal waar we aan toe zijn, Finn draagt nu al 3 T terwijl het eigenlijk pas de bedoeling is dat hij dat over een tijdje past. Bij sommige winkels heb je dan wel 5 T en bij andere weer niet! Kortom het was even puzzelen!

Na Gap kwamen we bij Nike en kon Peter zich even helemaal uitleven! De schade bleef beperkt en de koffer past nu nog dicht! Klein detail is dat er aan alle kanten Nike spul uitpuilt, maar we heben nog een extra backpack in d auto liggen, dus kom maar op!

En toen kwam Tommy…………

Nu Peet en ik al fan van de aanbiedingen van Tommy, de shorts en shirts vinden we leuk en laat er nog eens 40 procent extra af gaan van sommige kledingstukken, We hebben dus even flink gezocht en uiteindelijk zelf shirts terug gehangen! We zitten nog maar aan het begin en komen nog zo veel tegen! Met een tasje vol verlieten we Tommy en gingen op zoek naar Timberland! Ook hier even de boel verkent en weggegaan met een paar sandaaltjes voor Finn voor 8 euro! Maar wel met de belofte aan onszelf om weer terug te keren naar Timberland in een volgende mall, want de bergschoenen en zomerschoenen en sandalen zijn nog steeds leuk en erg gunstig geprijsd! Daarna naar Miami en dat was wel even spannend! Helaas hebben we nog niet veel gezien van deze stad, maar na de Keys zijn we er twee dagen dus dat gaat geheid goed komen! Nadat we de spullen op de kamer hadden gezet en Finn zich even uitgeleefd had, zijn we op zoek gegaan naar iets te eten! We eindigden weer bij Denny’s, ik met een sissling beef en Peet vis met patat! Finn smikkelt ondertussen alles lekker mee en is met zijn twee een bijdehand spook aan het worden! Bye, Bye, en dan zwaaien, sjansen met alles wat dame is en gewoon mee-eten met wat wij eten! Langere stukken achterin de auto vindt hij soms wel moeilijk, maar even voor de duidelijkheid, dat zijn lange stukken naar Italie of Frankrijk ook!Ons mannetje doet het prima en geniet volop! Spreekt nu al zijn eerste woordjes engels en leert zich snel aan te passen! Kortom we mogen niet klagen!



Morgen naar de Keys…………….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten