zaterdag 15 mei 2010

Lets start!

Ja ja, het is weer zover! De grote vakantie komt weer in zicht en de kriebels daarmee ook! Eind 2009 hadden we het er alweer over, zouden we....... ?Peet ondertussen natuurlijk "voor de grap"op zoek naar goedkope tickets! Ze werden dan weer goedkoper, dan weer duurder! Ondertussen hadden mijn oom, tante, nichtjes en neefje al tickets voor Orlando en werden onze kriebels nog sterker!

Dus besloten we in december voor de kerstvakantie, op de A6, om half acht's morgen dat we het gewoon zouden doen, Peet had de avond ervoor erg aantrekkelijke vluchten gevonden dus nu kon het nog! Waarom niet? ( Ja oke, vliegen met Finn zou weer spannend worden, maar dat was 1000 kilometer naar Oostenrijk ook, ondertussen weten we dat we daar ook niet vrolijk van werden!) Peet mij vervolgens afgezet op school en hij verder, tot om tien voor acht... Piep piep, mn mobiel, bericht van Peet. "We gaan, vetrek 12 juli! " Had mijn lieve echtgenoot via zijn I phone de goedkope vluchten weten te bemachtigen! Dat was dus wel even een dansje door mijn klaslokaal waard. Inmiddels zitten we in mei en zijn we bezig om Finn voor te bereiden op Florida! Hij kent ondertussen de Shamu-move al! Roept "Tuig"en wijst naar de lucht! Dus ook Finn is er klaar voor ( hopen we!)

Op het krijtbord op het toilet hangt het dagelijkse weerbericht van Orlando, met daarbij een Shamu!
We struinen internet af op zoek naar reisverhalen over Florida en ik ben er achtergekomen dat je vorig jaar in Seaworld Orlando nog dolfijnen mocht voeren, (bij ons in San Diego was dat helaas afgeschaft) hopen dat dat nog steeds zo is! Dan gaan we dat even proberen met ons kleine draakje!

Draakje heeft ondertussen ook zwembandjes gekregen, had eerst de verkeerde ( maar leuke kikkers) gekocht van 18 tot 30 kilo. Volgens papa zaten deze niet goed om zijn armen en dus nu heeft hij echte saaie goed zittende bandjes! Heb al voorgesteld om hiermee in training te gaan in de badkuip, maar dat feest ging niet door!

Kortom we hebben er zin in, nog 8 weken werken, nog een heleboel leuke dingen dingen regelen en veel reisverhalen lezen! Ik ga proberen om dit blog bij te houden. Peet stimuleert dit en maakt ook zijn eigen blog! Hoop dat ik het vol ga houden en dat jullie onze avonturen kunnen volgen door mijn ogen en die van Peet!

4 opmerkingen:

  1. Laten we wel wezen dat jullie met vakantie naar Amerika gaann is tot daar aan toe, maar dat kleine
    Dinn Dinn meegaat zint me helemaal niets. Moet die
    kanjer zijn opa 3 weken missen.

    BeantwoordenVerwijderen